امارات عربی متحده

معرفی جاذبه های گردشگری امارات عربی متحده

امارات عربی متحده

معرفی جاذبه های گردشگری امارات عربی متحده

قریه العالمیه Global Village

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ

دهکده جهانی بزرگترین  پارک در فضای باز موقت در دبی است و 157 روز از سال باز است. این مجموعه در سالیان گذشته،  سرگرمی‌های فرهنگی، همراه با تجربه بهترین خرید را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. در غرفه های دهکده جهانی اجرای زیبای برنامه‌های زنده، غذاهای خوشمزه، صنایع دستی اصیل و کالاهایی از کشورهای مختلف در انتظار شماست. جاذبه‌های دیگری مانند سواری‌های هیجان انگیز، بازی‌ها و نمایش‌های آتش بازی هستند تا مسافرت شما را کامل کنند. دهکده جهانی هر سال از ماه نوامبر تا مارس باز است، برخی از سال‌ها برنامه‌ها تا آوریل ادامه می‌یابد.


کشورهای سراسر دنیا در دهکده ای کوچک در اطراف دبی غرفه هایی به شکل بناهای مشهور کشورشان به پا می کنند و در آن به فروش و نمایش انواع سوغاتی ، خوراکی ، البسه و صنایع دستی سنتی کشورشان می پردازند . 
در این دهکده میتوانید هیروگلیف های مصر ، معابد تایلند ، شهر ممنوعه پکن ، برج ایفل و بناهای دیگر را از نزدیک مشاهده کنید .
ولی طی چند سال اخیر اکثر کشورهای آسیایی و خاورمیانه و آفریقایی غرفه ای با نماد کشور خود داشتن و محصولات و صنایع دستی و .... کشور خود را برای فروش ارائه می کنند. 
دارای شهر بازی بزرگ برای کودکان و غرفه های غذا و در جلوی هر غرفه آداب و رسوم اون کشور به اجرا گذاشته میشه 
و بازدید از ساعت 9-11 
فقط به علت دوری از شهر هزینه رفت و برگشت کمی گرون میشه

  • vian rasoulpoor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی